dcera
ala
Dobrý den,mám dotaz tykající se mé dcery,je jí zatím 17,má ustavní peci ,ale je na podmínku doma už 2roky,loni si našla přítele odstěhovala se k němu,po dohode me dvakrat tydne navstevovala vse bylo ok,pak se vrátila domumam pocit ze bere pervitin,obratili jsme se na ddš kam ji pozvali na test na drogy,no dalo to praci ale nakonec tam dojela a test byl negativni,ale po testu opet neprisla domu,prichazi odchazi ,jsou hadky,pak spi,hodne zhubla,nekdy vubec nespi a treba ted 3krat za noc odejde a zas se vraci,ted jsem zjistila ze ten jeji pritel bere drogy,nekdy je jeden dva dny doma a je to zase ma holcicka,ale kdyz je v tom divnem stavu je to nekdo jiny bez zabran,no proste nespim mam o ni strach,mela dochazet ne up odkud tam snad taky nebyla ,spojila jsem se s pani co ji delala testy,ale k me smule je ted z detmi na vode,tak jsem tedy volala tady u nas do centra kde mi poradili ze by mela nastoupit nekam pod petrin na detox,ale kdyz ji to reknu bude zle,uz nemam silu poradite mi?dekuji za odpoved J.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Álo.
Jistě to je náročná a těžká situace. Uvádíte, že Vám bylo doporučeno, aby dcera nastoupila na detoxifikační jednotku Pod Petřín, dle této informace tedy předpokládám, že Vám je Praha dostupná.
Nejrozumnější vidím osobní konzultaci v naší specializované poradně, která je určena především rodičům osob, kteří konzumují nelegální drogy. V osobním kontaktu máte mnohem více prostoru probrat vše co je v danou chvíli třeba, informovat se o možnostech, poradit se s odborníkem a naplánovat dle toho další vhodné kroky. Nejenom, že získáte potřebné informace, ale byla by to pro Vás i určitá míra podpory, což v takto nesnadné životní situaci také není k zahození. Ničeho se nemusíte obávat, jde o bezplatné a nezávazné poradenské služby, které můžete využívat průběžně a mít tak možnost průběžně konzultovat nově vzniklé situace, prostě na to nebýt sama. Na první konzultaci je třeba se telefonicky objednat na níže uvedeném kontaktu. Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy veškeré pracovní dny v čase od 9h do 19h.
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací o zmíněném zařízení naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji dostatek sil. Budu ráda, když dáte vědět, jak se vše dál vyvíjí. Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK