pocit nejistoty
smutný romantik
Dobrý den, chci se zeptat na následující dotaz: před pár dny jsem potkal v baru pěknou cizinku z Ruska, po příjemně strávené noci jsem se druhý den dozvěděl od jistého zdroje, že je prý HIV pozitivní, a tak mám na Vás pár dotazů. 1. mohl jsem se nakazit při orální styku, ona mi poskytovala orální sex bez kondomu a byl zakončen vyvrcholení do jejich úst a oblíznutím mého penisu? 2. jelikož mám kapku problém s uzdičkou na penise (už mi 2x praskla) a není pevná a je tam vidět malá jizva.. je možná nakáza i orální stykem s takhle poškozennou uzdičkou? 3. je nějaké riziko nakázy při chráněném pohlavním styku s HIV pozitivním osobou (vaginálním i análním)? 4. dají se rozpoznat už nějaké příznaky toho, že jsem nebo nejsem infikován? testy jsou s určitostí prokazující až po 3 měsích od rizikového chování a do té doby je to čekání o nervy a dost stresující 5. jsou případné testy na HIV 100 % pravdivé nebo je nějaké procento, že testy nebudou průkazné? Prosím o odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu Vaše obavy. To je opravdu velmi nepříjemná situace. V níže přiloženém odkaze základní informace o možnostech nákazy apod.
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
Dále doporučuji podívat se na stránky české společnosti AIDS pomoc www.aids-pomoc.cz Otevřít odkaz v novém okně, kde je také k dispozici on-line poradna (myslím, že tam dostanete mnohem fundovanější odpovědi na Vaše otázky).
Můžete také využít bezplatnou telefonickou linku 800 800 980 (k dispozici NON-STOP).
Netuším, kde žijete, ale pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na Dům Světla, o všem co se stalo, o Vašich obavách více s odborníky pohovořit v osobním kontaktu. Zde je také možnost bezplatného a anonymního testování.
Zdali žijete někde jinde, můžete se na bezplatné telefonní lince informovat, kde v místě Vašeho bydliště je nejbližší odborné zařízení specializující se na tuto oblast.
Dům Světla
Malého 3/282
Praha 8 - Karlín
Tel : 224 814 284
Email : info@aids-pomoc.cz
http://www.hiv-prevence.cz/on-line-vseobecna-poradna.html
Držím palce, ať vše dobře dopadne a ať se Vám daří.
S pozdravem MK