závislost na heroinu po 10 letech
no name
Dobrý den měl bych dotaz jak se dostat nejlépe ze závislosti z Heroinu, který uživivam za poslední 2 měsíce každý den 1/2 g a to jsem abstinovat skoro 10 let a před Tim jsem ho bral cca 2-3 roky nitrozilne a všechno možná cca 8 let. Ze závislosti jsem se dostal sám bez léků a lékařského dozoru. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Nejlépe se jít léčit. Sice uvádíte, že jste již jednou vše zvládl sám, ale také teď sám můžete vidět, že Vaše snaha a úsilí nemělo zase až tak trvalý charakter. Pokud cítíte potřebu se heroinu vzdát natrvalo, doporučuji obrátit se na odbornou pomoc, tím si zajistíte větší šanci na abstinenci trvalou.
Nejde jen o to projít abstinenčním syndromem a zvládnout počáteční období, jde především o to, zvládnout ty období další, které mohou být i přesto, že je člověk zbaven fyzického návyku dost komplikované. Chutě na drogy se vrací v různých intenzitách a frekvencích. Pokud budete lépe rozumět svým vnitřním mechanismům, budete je lépe zvládat. S terapeutickou podporou jde vše mnohem snadněji.
Pro začátek byste mohl třeba navštívit nějaké ambulantní zařízení a tam se v osobním kontaktu více informovat o možnostech, které byste případně mohl využít a pak se rozhodnout. Co Vy na to?
Netuším, kde žijete. Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na naše zařízení, viz kontakt a info v odkaze. Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se Vás nasměrovat na jiné vhodné zařízení ve Vaší lokalitě.
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík, MUDR. Jan Audrlický
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK