OTÁZKA
anonym
Dobrý den mám otázku, beru už 2 roky a před půl rokem jsem začala pracovat a obvykle jsem v práci pod vlivem pervitinu (jen šnupu)a max. 2 dny nespím myslíte že to na mě ostatní lidi vidí nebo pozorují nějaké změny na mě během těch pár dní? Kolikrát mám pocit že se na mě divně koukají nebo že si o mě povídají, Vždy se upravím a namaluju aby to na mě nebylo vidět ale někdy vypadám fakt hrozně , pracuju v menším obchodě takže tam za den projde tak 40 lidí děkuji za odpovědb

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zda je na Vás vidět, že jste uživatelkou pervitinu, Vám bohužel říci nedokážu. Za prvé netuším, jak moc na Vás mají Vaše konzumace dopad, jak z projevů chování, tak úbytkem váhy, tak dalších projevů. Stejně tak netuším, jaké osoby do Vašeho odchodu chodí a kolik mají informací o tom, jak vypadá nebo nevypadá uživatel pervitinu a jaké projevuje chování. Někdy je to zřejmé na dálku, někdy to na uživatelích vidět není. Nedá se to moc obecně posoudit, je to individuální. Ale pokud vím, tak pokud člověk dva dny nespí, vypadá hrozně i bez toho, aby musel brát pervitin. Pokud se k tomu přidá i tento způsob života, je dost pravděpodobné, že asi úplně nejzdravěji vypadat nebude. Dle toho, ale co uvádíte (podezření, že máte dojem, že o Vás lidi hovoří, dívají se na Vás apod.) bych rozhodně, ale nepodceňovala. U konzumentů pervitinu není neobvyklý nástup toxické psychózy, který se v počátku může projevovat právě takto a později graduje (vztahovačnost, až paranoia, pocit pronásledování atd.).
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Doporučuji se více zamyslet nad stylem svého života a popřemýšlet o tom, zda své konzumace neomezit nebo spíše zcela nevypustit. Užívání drog, potažmo závislost na nich nepřináší nic dobrého, nese sebou celou škálu rizik a problémů.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Budu ráda, když se ještě ozvete, pokud byste si chtěla s někým o sobě pohovořit v osobním kontaktu a probrat případné možnosti, rádi Vám poskytneme kontakty kam se obrátit. Buďte opatrná.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK