Po Extrakci zubů a THC
VERYHARD
Dobrý den již mám 7 dnem vytržený 8 ležatého zubu bouhžel již přes 8 let kouřím marihuannu a to ve velkém protože mám velmi snadný přístup i sem dostal na zuby antibiotika ale i 7 dnem to stále bolí a čím víc hulím tim víc to bolí dopuju to zatím AULINEM
ale bolest je stále vetší a neustupuje dnama měl sem v tom zubu zánět bojím se že mi THC k tomu jen přidává.
prosím o radu let mi je 23.
ps: moje první extrakce zubu.(mam ještě jednu)
Moc Děkuji předem za odpověď VERYHARD.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obecně platí, že osoba užívají antibiotika, je užívá především proto, že je nějakým způsobem nemocná (Vy jste uvedl zánět), má tedy oslabený organismus. Konzumace jakýchkoliv drog organismus oslabují sami o sobě, natož pak v kombinaci s antibiotiky. Není tedy vhodné v této době tělo oslabovat ještě více než je. Antibiotik je celá řada, kontraindikace mohou být různé. Jsou to, ale léky, které mají velký vliv na organismus a v momentě, kdy se předepisují, to většinou nebývají banální záležitosti, proto je tato kombinace nevhodná. Stejně tak léky tišící bolest nejdou ruku v ruce s konzumací THC. Účinky mají po té zcela jiný rozměr než by měli mít. Takže když to celé shrneme, doporučuji marihuanu nekonzumovat, dodržovat pokyny lékaře, udržovat ústní hygienu, tak jak Vás jistě poučil ošetřující stomatolog a snažit se to vydržet. Chápu a umím si představit, že to asi není úplná pohoda, ale zkuste to vydržet bez marihuany.
Přeji, ať bolest co nejdříve odezní, držte se!
S pozdravem MK