Chtel bych pomoc ci piradit ohledne odvikaci lecby.
Joska
Dobry Den uzivam pervitin cca 5let a to us 2roky i injekcne.Na pocatku teto ery jsem bral jen vikendove,ale postupem casu to bylo us skoro kazdy den.Ted se mi podarilo vinechavat tak max.tyden a pak us dele to nezvladnu si nedat je teda fakt ze injekci us taie mit nemusim,ale priznavam ze kdys tu moznost mam v tu danou situaci tak nevaham.Drive sem chodil do prace a uzival sem relativne dene ale vmalem mnozstvi a to jsem zvladal pracovat,v praci obedvata pote vecer spat a takle to bylo den co den.Muj dotazse tyce toho jestli exustuji nejake nahrady misto toho a bych mohl normalne zacit zit,chodit normalne do prace neunaveny.No moje nejvetsi motivace je muj 3lety syn.Dyky nemu sem dokazal odpustit od injekci i kdys pravda je ze tak jednou do mesice tu injekci pouziji kulli potrebe ci touze potom efektu velice me mrzi zekdys sem takovou valku zacal ze mi dochazeji sily dale pokracovat v tom a prestat uzivat.sem z Rakovnika dekuji ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je dobře, že píšete a máte snahu svou situaci začít řešit. S ohledem na to, že jste otec tříletého syna, je to více jak rozumné. Rozhodně ve Vašem odhodlání setrvejte.
Bohužel netuším, co myslíte Vámi zmíněnou náhradou.
Doporučuji obrátit se na odbornou pomoc, níže možný kontakt na zařízení kam se můžete obrátit. Pokud by tento kontakt nevyhovoval, můžete se podívat v přiloženém odkaze níže do databáze dalších specializovaných zařízení ve středočeském kraji, vyberte si to, které pro Vás budu dobře dostupné. Ničeho se nemusíte obávat, můžete se prozatím dojít pouze informovat, jaké možnosti by se případně u Vás dali využít a poradit se jaký typ léčby by byl pro Vás dostačující a vyhovující. To na dálku a bez osobního kontaktu nelze vyhodnotit. Tyto poradenské služby se dají využívat zcela bezplatně a nezávazně, je pak na Vás a na Vašem rozhodnutí jak se rozhodnete dál.
AT ambulance Beroun
Mgr. Ondřej Sklenář
tel.: 734622261
Email: ambulance.be@magdalena-ops.cz
http://www.magdalena-ops.eu/index.php/co-nabizi-magdalena-ops/lecba.html
Další možnosti zde:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Zatím se mějte hezky. Přeji dostatek sil a budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří.
S pozdravem MK