rada
holka
dobry den, mam problém. byla jsem s klukem co me naslehaval (pernikem, dřív jsem ho jen snupala), jenze ten se ted stehuje skoncili jsme to myslela jsem ze prestanu ale nejde to... ale bojim se sama naslehnout nikdy jsem to nedělala tak se chci zeptat jestli mi můžete poradit jen něco uplne zakladniho abych si něco vaznyho neudelala.. jako sklon jehly sila atd., omlouvam se je to hnusny ale co mam delat :-( musim si dat ale zabit se jeste nechci... diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dotaz jste psala před třemi dny, tak doufám, že jste si nezpůsobila nějaké komplikace při aplikaci.
Rozmlouvat Vám vůbec pervitin neužívat, je předpokládám asi zbytečné. Nicméně, pokud i nadále trváte na i.v. aplikaci doporučuji navštívit nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, nafasovat nový sterilní injekční materiál a informovat se jak o ,,bezpečné" aplikaci, tak o ,,bezpečném" užívání.
Bezpečné úmyslně píši v uvozovkách, jelikož bezpečné není zárukou toho, že se nic nestane, spíš snaha některým případným rizikům nejít přímo naproti.
Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete nebo ne. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy jiné péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Pokud nevíte kam se u Vás obrátit, napište prosím znovu a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusím se Vás konkrétně nasměrovat.
V případě, že žijete v Praze, lze se obrátit přímo na naše K-centrum.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zatím se mějte hezky, buďte opatrná a ozvěte se.
S pozdravem MK