jak dostat syna vlivu špatných lidí a způsobu života
iška
Chlapec-16 let odešel po ukončení povinné docházky z gymnazia. Už tam měl problémy-záškoláctví, reparát.Přešel na průmyslovku- stejné problémy, pravděpodobně bude vyloučen. Má nějakou partu, nikdo z rodiny neví, co je to za lidi.Často odchází z domova neznámo kam, vrací se v noci, nebo až druhý den. Doma se nají, prospí půl dne a zase zmizí.Kouří marihuanu i cigerety,má výkyvy chování, chová se často arogantně, hlavně k mamince.Peníze na drogu získává tím, že krade peníze- už je před ním zamykáme, nebo věci, které prodá v bazaru.Jsme z toho zoufali a nevíme, jak mu pomoci.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nebývají to zrovna jednoduché situace, už s ohledem na nízký věk syna. Proto si Vás dovolím odkázat na naše specializované zařízení pracující přímo s rodiči konzumujících osob. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše co je třeba a naplánovat další vhodné kroky. Veškeré služby poskytuje tato poradna bezplatně, naleznete ji v zadních prostorách kavárny Café Therapy. Na první konzultaci je nezbytné objednání předem během provozní doby (pracovní dny od 9hod do 19 hod).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Zatím se mějte hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem MK