Závislost na pervitinu - cesta ven
Adéla Gigi Gé
Dobrý den,
jmenuji se Adéla a prosím Vás o radu. Můj problém začal zřejmě již ve 14ti letech, kdy jsem se chytla tzv. \"špatné party\" a začala objevovat svět drog. Vyzkoušela jsem dá se říct všechno, ale zůstala jen u jednoho a to u pervitinu. Za celé roky jsem ho nikdy nebrala nijak moc, víkendy, měla jsem dlouhé pauzy, měsíce a jeden rok jsem dokonce pervitin ani neměla. Vůbec mi to nepřišlo, nijak mě to netrápilo, byla to jen zábava. V současné době je mi 24 let a cca před deseti měsíci mě potkali snad všechny strasti co můžou najednou, rozchod s dlouholetým partnerem, problémy ve škole, na které samozřejmě navázali problémy v práci, stěhování atd. Za těch posledních deset měsíců užívám více méně nonstop, změnilo mě to a už to není zábava. Ač se snažím, vždy je to silnější. Bohužel to sama nezvládnu, to už sem si přestala nalhávat. Tímto Vás tedy prosím o radu. Celé jsem to dost zestručnila abych Vás tu nezahltila svými mozkovými piko pochody. Děkuji moc. Adéla

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím Vás Adélo,
dobře, že jste napsala. Desetiletá drogová kariéra není málo. Jak píšete, již Vám užívání drog nic příjemného nepřináší, jen problémy a nejste schopna sama přestat. Nejvyšší čas obrátit se s konzultací na odborníky. Bohužel nepíše, zda takové kontaky máte a znáte, případně odkud jste, abych Vám mohl nějaké pracoviště doporučit. Kdybyste nevěděla, určitě napište a já Vám doporučím nejbližší odborné pracoviště. Tam můžete, bude li chtít i anonymně, svoji situaci podrobně zmapovat a sama se rozhodnout, jakým směrem se dále vydáte. Možností je vícero.
Hodně sil a správných rozhodnutí a kdybyste potřebovala, určitě napište.
Jakub Chudomel