pichnuti od jehli
manuela
Dekuji za odpoved stalo se to ve vlaku na sedecce bylo to v nedeli a zadna krev nevytekla to nevim jiste ale na bilem tilku jsem nic nemela to pichnuti jsem ucitila az mozna po 5 nebo 10 min byla jsembu doktorky rekla jsem ji to i ukazala rekla ze to vypada jako po bodnuti a nic vic mi nerekla je mozny ze me to okolo toho vpichu citim nepatrnou bolest nebo stipani do ted dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Opravdu je velice těžké to takto přes internet nějak více posoudit. Je dobře, že jste navštívila lékaře.
Ani z jednoho dotazu bohužel nedokážu vyhodnotit, jak Vás napadlo, že šlo o použitou jehlu. Zda je to Vaše obava nebo zda jde o reálný důvod. Pokud jste jehlu v sedačce viděla, bylo by rozumné to nahlásit na příslušné vlakové stanici, uvést vlak kterým jste cestovala a všechny podrobnosti, aby se případnému dalšímu poranění tímto způsobem dalo předejít, v lepším případě zcela zabránit.
Pokud byste pociťovala i nadále nějaké komplikace spojené s touto událostí, rána se nehojila nebo naopak zhoršovala, obraťte se na lékařskou pomoc znovu. Více mě k tomu bohužel nenapadá.
Přeji, ať se podobné situace už neopakují a brzo je Vám lépe.
S pozdravem MK