THC
Není nic nového,že marihuana poškozuje paměť.Užíval jsem ji 14 roků.Chci se jen zeptat,jestli se paměť po tom,co jsem přestal kouřit vrátí do normálu nebo už je trvale poškozená.Je to velký problém,uvedu příklad.1.Dívám se na serial a nedovedu pořádně navázat na předchozí díl co jsem už vyděl.2.Nedovedu komunikovat s lidmi protože si nepamatuji,jak dobře se známe,abych navázal tam kde jsme přestaly.Tak skoro nemluvím.Nebo kolikrát ani nepozdravím člověka kterého už znám,protože si asi myslím že ho neznám.Dělá mi to velké trápení,proto jsem se na vás obrátil.A pokud je to už na trvalo,tak co se dá dělat,takhle se žít nedá.Díky za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Délka konzumace 14 let je poměrně dlouhá doba, pokud se Vám podařilo marihuany vzdát, tak klobouk dolů, jistě to nebylo úplně jednoduché.
Z hlediska dlouhodobých účinků, je pravděpodobné poškození pozornosti a paměti přetrvávající během chronické intoxikace, které mohou a nemusí být zvratné po dlouhodobé abstinenci. Ti, kteří začali zneužívat konopí v časném věku, jsou patrně více ohroženi. Netuším, kdy jste marihuanu začal konzumovat, ani jak dlouho už marihuanu neužíváte. Důsledky konzumací mohou být velmi individuální. Těžko se dá objektivně vyhodnotit, jak na tom jste bez osobního kontaktu a vyšetření specializovaným lékařem.
Napište nám, odkud jste. Pokusíme se Vás nasměrovat na odborné zařízení, kde byste si mohlo o všem, co Vás trápí popovídat a poradit se jak třeba situaci zlepšit.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK