Jak muzu pomoct? III.
Dupalka
Dobry den, predem dekuji za Vasi dalsi odpoved. Psala jsem Vam jiz cca pred 3 tydny ohledne pritele a jeho zavislosti na pervitinu.
Je ochotny dochazet na nejake terapie ci k psychologovi nebo ambulatni lecbu, ale abych rekla pravdu nevim, kam ho poslat
. Slibila jsem, ze se O to postaram, Le opravdu netusim, zda to co jsem nasla na internetu bude dobre. Mohu tedy poprosit o Vasi pomoc.
A jeste byche se chtela zeptat, zda mi muzete doporucit nejakou literaturu at uz o psychologii nebo celkove o tom, abych tento problem.pochopila bez toho aniz bych musela tuto problematiku okusit. Budu se pritele snazit pochopit, ale rozhodne nejsem clovek co by se kdyloliv do neceho takoveho poustel a myslim, ze i pritel by mi to nedovolil.
Predem dekuji za Vase odpovedi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala a přítel má snahu své problémy řešit.
Níže uvádím kontakt na ambulantní program, který můžete využít jak Vy, tak přítel.  Doporučuji navštěvovat podpůrné skupiny a individuální konzultace určené blízkým osobám, dozvíte vše, co budete potřebovat. Jistě Vám i poradí co prostudovat atd...
Motivační program léčby závislostí:
Jedná se o střednědobý program v trvání 6 měsíců:
A to: 1x týdně psychoterapeutická skupina (úterý od 13 hodin), podle potřeby nejdéle však jednou za 14 dní individuální pohovor. Možnost tří absencí na skupinovém programu.
Posláním programu je podpora klienta v jeho rozhodnutí abstinence a společně s ním vytvoření individuálního programu jeho života tak, aby si postupně zvyšoval fyzickou a psychickou kondici a tím si zajišťoval vyšší kvalitu svého života.
Podmínkou ke vstupu do programu je:
- ochota abstinovat od návykových látek,
- dodržování pravidel programu a individuálního plánu léčby,
- schopnost sebeobsluhy a porozumění českému jazyku.
Podpůrný program pro rodiče, partnery či jinak blízké osoby závislým:
Jedná se otevřený skupinový program (každé pondělí v 18,30 hodin) s možnou podporou individuálních konzultací.  Součástí programu je nabídka 2 výjezdových víkendových setkání rodinné psychoterapie společně s klienty pobytových programů léčby závislostí.
Zařízení sociální intervence Kladno
Adiktologické služby
Jana Palacha 1643
Kladno
Kontaktní osoba: PhDr. Jana Petráková - tel: 603 273 142 (zde se můžete objednat)
Více informací naleznete zde: http://www.zsi-kladno.cz/index.php?nid=4162&lid=cs&oid=4107146
Mapa: http://www.zsi-kladno.cz/index.php?nid=4162&lid=cs&oid=4107150
Zatím se mějte hezky. Držím palce a budu ráda, když dáte vědět, jak se v léčbě daří. Hodně sil, jak příteli, tak Vám.
S pozdravem MK