Skoncování s THC
Barbara
Dobrý den mám dotaz.přítel kouří trávu od 15 let každý den a několikrát.tet je mu 21.máme dítě. Hulí bongy vždy po práci hned jak dorazí domů de si pro bong.i když někam jedem na víkend bere si ho sebou.nesnasim když huli v pokoji kde spí nas malej.cuchame to všichni nehorazne me to štve ale nic s tím nedělá ani kuli malymu.už před narozením říkal ze přestane kuli miminku bohužel bude synovy už rok a ani se nesnaží a nesnáší když se o tom zacnu bavit.nevím co dal to si chce ještě pěstovat.co s tím?děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel Vám asi neporadím žádný zázračný recept, jak přítele přinutit ke změně. Každá rodina je jiná, každý člověk "zabere" na něco jiného. Proto by bylo nejlepší, kdybyste situaci mohla podrobně probrat osobně s nějakým odborníkem. Možnosti internetové poradny jsou přeci jen omezené. Nejlépe když se obrátíte na některé ze zařízení, která nabízí pomoc rodinám uživatelů drog. Jsou v podstatě v každém větším městě. Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište, které je pro Vás nejblíž, kontakt Vám zašlu.
Rozhodně neváhejte situaci řešit, máte pravdu, že pro syna takové prostředí není vůbec dobré.