test
minka
Syn uzil rano udajne marihuanu, jeste vecer nebyl v poradku, druhy den v orientacnim testu z moci vyslo thc, ale i pervitin. Je možné kombinovat obojí? Jak se to potom projevuje? Syn zvracel a byl utlumený.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Ano, kombinovat drogy lze, sice to není zcela ideální, ale bohužel se tomu tak děje.
V přiložených odkazech naleznete bližší informace o zmíněných látkách:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
V dalším odkaze máte přiložené základní informace pro rodiče, doporučuji prostudovat a obrátit se na odbornou pomoc, tam dále více a konkrétněji řešit další vhodné kroky.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete využít naši specializovanou poradnu pro rodiče a partnery. Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a upřesněte, jaká větší města máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se Vám vyhledat jiné vhodné zařízení s ohledem na lokalitu, kde žijete.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Poradnu naleznete v zadních prostorách kavárny  Café Therapy mapa . Na první konzultaci je nezbytné objednání předem, můžete se objednat na uvedených číslech během provozní doby, která je veškeré pracovní dny od 9,00 do 19,00 hod. Služby jsou poskytovány zcela bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
V případě dalších doplňujících dotazů neváhejte znovu napsat, stejně tak při potřebě jiného kontaktu. Přeji dostatek sil, zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK