Jak vypadá místo na těle po píchnutí injekční stříkačkou?
alča08
Dobrý den, včera šla kamarádka z nádraží, našlápla dopředu a najednou ucítila ostrou bolest v palci u nohy ( na nohách měla botasky). Chci Vás poprosit o radu, jak by vypadal vpich po opravdové injekční stříkačce. Poznala by kamarádka nějaké změny?
Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jestli jsem to dobře pochopila - kamarádka na něco šlápla, co ji píchlo. Vy nevíte, o co přesně to bylo, obáváte se, že šlo o použitou jehlu?
Obávám se, že toho takto moc nevymyslíme. Je, ale divné, že to co ji zranilo, nezůstalo v botě (nebo ano?).
Vpich po opravdové injekční stříkačce vypadá přesně tak, jako když Vám praktický lékař bere krev. Jistě jste to už zažila. Pokud jde o vpich do jiné části těla než do žíly, je to stejná rána jako o jiný ostrý tenký předmět.
Doufám, že jste ránu ošetřily desinfekcí. Nebylo by od věci, aby kamarádka navštívila svého lékaře, tím rozhodně nemůže nic zkazit.
Mějte se hezky, s pozdravem MK