manžel a marihuana
zdenka
Dobrý den,
dnes jsem k vám volala a bylo mi doporučeno se obrátit na tuto poradnu. Jsem 12 let vdaná. Manžel byl za mlada alkoholik ,pokus o sebevraždu a manio deprese. I přes to je vysokoškolsky vzdělaný.
Máme spolu dvě děti 8a11 let a dceru 16 let , kterou jsem měla za svobodna.
Zpočátku manželství byl ok, věnoval se rodině, budovali jsme a stále si držel svůj koníček , plesovou kapelu.
Od samého začátku pokuřoval marihuanu, ale trvdil mi, že jí užívá jako \"šamani\". Postupem času postoupil v kariéře, je ředitel. Má tři kapely a ještě mladou zpěvačku, které se osobně věnuje i u nás doma. Přísun a spotřeba marihuany se zvýšily. Má doma zásoby - několik zavařovacích lahví a kouří každý den, několikrát.
Přestal se nám úplně osobně věnovat, když je doma pokuřuje, má sluchátka a podělává práce po domě u kterých je sám. Nechce řešit problémy ani sdílet radosti a společné věci. Problém s kouřením si nepřiznává. K tomu všemu je silný kuřák a bere Fluzak a Neurol.
V neděli jsem ho požádala, aby na pár dní odešel ke své matce, že si to necháme projít hlavou...Odchod byl dosti nepříjemný, hysterický a sprostý.
Mimoto má ještě problém s impotencí, který mi vyčítá a obiňuje mě z frigidity.
Vůbec nevím , co mám dělat. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Zdenko.
Netuším, kam jste volala, poskytujeme pouze poradenské služby prostřednictvím internetu. Touto internetovou formou toho bohužel moc nevymyslíme.
Vaše situace je jistě náročná a složitá, doporučila bych spíš osobní konzultaci, která nabízí více prostoru a může být i opakovaná. Nejenom, že byste vše mohla probrat s odborníkem, poradit se jak vhodně v dané chvíli pokračovat nebo nepokračovat dál, ale získáte tím i jistý druh podpory, což také není k zahození.
Nabízím kontakt na naši specializovanou poradnu pro rodiče a partnery, je součástí stejné organizace, jako tato poradna, kam jste napsala. Veškeré služby jsou bezplatné a nezávazné. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby, která je veškeré pracovní dny od 9,00 do 19,00. Poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji dostatek sil, mějte se hezky.
S pozdravem MK