drogy a dítě
myšák
Dobrý den jako rodiče jsme zjistili že syn bere drogy nepíchá si kouří ze skla a balí si dál nevím.Píše na face dnes jsem se zhulil a fotí se jak vypadá. Byl to fakt dobrej matroš z ciziny.Náhodou jsme se dostali na jeho face a přišlo probuzení otevřel nám oči vypadá jako andílek poslouchá jako robot. Čeká až odejdeme do práce a poté si pozve kámoše a popíjí rum k jeho smůle si to vyfotil na tablet a já to našla náhodou.Jeho reakce lež a lež a zapíral.Škola ve škole32 neomluvených hodin za půlrok škola nás neinformuje až za půl roku.Tvrdí že byl na praxi vypráví pohádky a pravda je taková že se zhulí tak že neví o sobě a neví co je realita.Na Zš škole to bylo ok až se dostal na učnák došlo ke změně parta nezájem o učivo praxi.Syn není hloupý je hodný ale chytlavý kde se něco děje tam musí být.Pokud někdo mu nabídne alkohol neodmítne nemůže se zhodit přišel jednou opilý vypili flašku rumu s tím nemá problém potřebuje se dostat do stavu kdy mu je dobře do jiné reality.Kapesné mu nedáváme odřízli jsme ho od internetu aby neměl možnost na face. Pomozte jak dál co máme dělat jak pomoct máme kontaktovat školního psychologa? Jsme z města Jihlava. DĚKUJI

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je mi líto, že nastali problémy se synem. Na školního psychologa se samozřejmě obrátit můžete, s největší pravděpodobností Vám to i navrhne škola, díky absencím ve škole.
Rozhodně by bylo rozumné obrátit se i specializované zařízení pracující s uživateli nelegálních drog. ve svých službách mimo jiné nabízí i poradenské služby rodinným příslušníkům. Jde o zcela bezplatné a nezávazné služby, které se dají využít i anonymně. U Vás se můžete obrátit přímo na Kontaktní centrum, zde kontakt a odkaz na web, kde naleznete více informací. V osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše co je v současné chvíli zapotřebí a na základě toho se pak poradit jak dál, naplánovat další vhodné kroky.
Kontaktní centrum
U Větrníku 862/17
Jihlava 1 ukaž na mapě
Telefon: 567 310 987
Mobil: 736 523 655
Email: kacko@jihlava.charita.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Zuzana Kovářová
zuzana.kovarova@jihlava.charita.cz
Provozní doba: každý pracovní den 9,00 až 17,00 hod.
Web: www.kacko-ji.estranky.cz/
Zatím se mějte hezky, přeji, ať se situace zlepší.
S pozdravem MK