Pritel bere drogy
Marketa
Dobry den.s pritel jsem jiz sedm let.Mame 5ti letou dceru.Pervitin uziva jiz jedenact let.Kdyz jsme spolu zacali tvrdil mi ze je z toho venku.Pak se narodila dcera a pritel do toho spadl znovu.Nebere pervitin denne,ale ma tydeni intervali.Jenze ja uz nevim jak dal.Premyslim o tom ze ho opustim.Ale zase mi na nem zalezi a nechci aby dopadl jeste hur.Pokazdy mi slibuje ze uz s tim skoncuje ale nikdy to nedodrzi.Chtela bych vedet co snim mam delat a jak ho od toho udrzet dal.Zkouseli jsme se prestehovat,menit prostredi ale nikdy to nepomohlo.Da se s tim jeste vubec neco delat?Nechci si delat zbytecne nadeje o tom ze jednou prestane uplne.Moc vam dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
život se závislým člověkem je opravdu velmi složitý, zvlášť když ještě máte dítě. Je potřeba brát ohledy hlavně na ni. Pokud Vám ale po zvážení všechn pro a proti stále připadá lepší s přítelem zůstat a pokusit se ještě znovu o to, aby nebral, pak by bylo nejlepší dojít se o tom podrobně poradit. Neexistuje totiž obecný recept, jak takovou situaci řešit, každá situace je individuální. Můžete se obrátit na K-centrum Most k naději (http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-ceska-lipa/ ) nebo poradnu pro rodinu (http://www.poradnacl.cz/cz/index.php).
Přeji hodně sil, ať se Vám podaří situaci vyřešit co nejlépe.