THC
Ezy
Dobrý den,chci se zeptat na jak dlouho zpátky mi najdnou v moči THC přímo z laboratorních testů z Ústí nad Labem.
Hulila sem naposledy před dvouma dnama a jdu na ně za 6 dní.
Budu to tam mít??
Děkuju za odpověď,hodně to spěchá...

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. Podotýkám, že jsou to údaje pouze orientační a to z toho důvodu, že vždy záleží ještě na dalších aspektech, proto jsou to velmi individuální záležitosti. Důležitá je zejména frekvence předešlých konzumací, stejně tak její intenzita. Dále pak jaké je množství obsažených účinných látek (tedy kvalita drogy). Důležitá je i individuální schopnost organismu, jak se s tímto procesem vypořádá.
Doba prokazatelnosti THC je přibližně takto:
Detekce moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny: jako u krve
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích. Z tuků se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů pak mohou prokázat pozitivní výsledek. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil. Zmínila jste, že Vás čekají testy provedené přímo v laboratoři, ty bývají na 100% spolehlivé.
Jak testy dopadnou těžko říci, jak uvedeno výše, je to velmi individuální. Netuším, jak moc jste se konzumacím věnovala, jak byla droga silná, jaký máte metabolismus apod...
Konzumace marihuany sebou nese plno rizik a není to jen případná pozitivita testování, ale i plno dalších, buďte opatrná.
Můžete si zakoupit volně prodejný test a zkusit se sama otestovat.
Zatím se mějte hezky. Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně znovu napište.
S pozdravem MK