posilovaci lecba
studentka
Dobrý den jsem bývala kklientská Tk Nemcice. A chtěla jsem se zeptat kdy mam Nárok jít na posilovaci léčbu. Nemám teď úplně problémy s drogami ale vrátila jsem se k hraní automatu a bojím se ze je to už jen malý krůček k drogam. Moc nevím co mám dělat? Můžete mi prosím poradit. Díky.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že píšete a snažíte se předejít případným dalším problémům. Nejlepší bude, když se spojíte přímo s kolegyní, která má na starost zájemce o léčbu a budete se informovat u ní, případně domluvit co a jak dál, kontakt níže.
Netuším, zda víte, že komunita je přestěhována do Heřmaně, také v jižních Čechách.
TK Němčice, SANANIM z. ú.
Heřmaň 36
Heřmaň (okres Písek)
PSČ 398 11
mapa Otevřít odkaz v novém okně
Tel: 777 196 120
Email: nemcice@sananim.cz
Kontakt pro zájemce o léčbu:
Mgr. Eva Nezdarová
Tel: 607 082 095 (v pracovní dny)
Email: nezdarova@sananim.cz
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
Pokud jste z Prahy a potřebovala byste si s někým pohovořit rychleji, než se Vám vše podaří vyřídit, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, zde kontakty:
Denní stacionář, SANANIM z. ú.
Janovského 26, Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00 (16.00 - 17.00 - rodič. konzultace)
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Mějte se zatím hezky. Přeji dostatek sil a brzké vyřízení všeho co potřebujete. V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Hodně sil.
S pozdravem MK