Drogy
Niki
Dobrý den,
Chtělabych se prosím zeptat užívám drogy injekčně nepravidelné užívání chtěla bych situaci nejak resit pristi tyden bych mela jitna kolonokopii prijde na to lékař když nekdo uzica drogy konopné nebo ne to by se musel udelat výtěr z moci vyter z krve a vyter z konecniku ale z odberu krve poznaji lekari 100 procentne ze uzivam drogy dekuji vam za odpoved N.xxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Omlouvám se, ale moc dobře Váš dotaz nechápu. Uvádíte, že jste intravenózní uživatelkou a že byste ráda svou situaci řešila. To je myšleno ve smyslu začít řešit Vaše konzumace, případně se léčit (?).
Dále uvádíte, že Vás čeká vyšetření a obáváte se prokázání konopných drog. Tomu bohužel také moc nerozumím, nejdříve jste zmínila i.v. aplikaci, tudíž asi nejde jen o konopné drogy...
Průkaznost přítomnosti jakýkoliv drog se zjišťují nejčastěji z moči a krve. Při běžných lékařských vyšetření se detekce nedělají.  Z krve jsou výsledku testu 100% pokud se cíleně zjišťují.
Pokud můžete, prosím více svůj dotaz konkretizujte, můžete více podrobností napsat i do tvz. skryté poznámky, ta není součástí veřejného webu, uvidíte ji tedy pouze Vy a pracovníci poradny.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se. Pokud byste potřebovala kontakt na specializované pracoviště v oblasti závislostí, uveďte prosím města, která jsou Vám dobře dostupná.
S pozdravem MK