marihuana
tomas
Dobry den,mam podobny problem jako jsem cetl u kolegy a potrebuji poradit-pomoc.kouril jsem daleko dele plus minus 15let poslednich deset urcite denne prestal jsem ze stejneho duvodu uz me to zacinalo nudit a prevazovali negativa nez pozitiva,ale zvladal jsem u toho delat hodne prace,konicku,melouchu,no proste masina.ted jsem prestal,je to plus minus 25 dni a jsem stale zoufalej.tyden byl ve smrti,dalsich 14dni jsem byl prekvapen jak je to jednoduche nacez jsem byl sestrelen na dno,nejake osobni problemy ve vztahu k tomu jsem dostal ukrutne deprese,tyden zase smrt.pak me manzelka podporila lepsilo se to a zase neshoda a opet dno,rano mi je zle nemuzu jist,ale kolem obeda to rozchodim ale stale myslim na problem doma.nevim jestli si s tim poradim sam,myslel jsem ze to bude jednodussi ale je to uz docela dlouho a stale se v tom koupu.asi nakonec budu mozna potrebovat odbornika,pred tim jsem nikdy v zivote zadny deprese nebo tak nemel a mam strach jestli to neni trvale,zmizi to?kdyby to slo,poslete mi odpoved i na mail a mozna i kontakt na nejakeho odbornika praha 5 ci 6.predem dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, zdravím Vás.
Chápu Vaše potíže a rád bych Vás povzbudil ve snahách o jejich zvládnutí. Podle všeho potřebujete odborníka, který má zkušenosti jak s lidmi, kteří se dostávají z drog, tak s klienty, kteří mají v souvislosti s jejich užíváním, psychické potíže.
Doporučuji Vám telefonicky kontaktovat pracovníky bezplatné Specializované ambulantní služby CADAS, organizace Sananim, která provozuje i tuto internetovou poradnu a domluvit si termín schůzky. Jednou z cílových skupin, se kterou služba pracuje, jsou i klienti s anamnézou užívání nealkoholových omamných a psychotropních látek, kteří trpí dalším duševním onemocněním (komorbidita). Při osobním pohovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník navrhne konkrétní kroky, jak ji řešit, případně Vám navrhne vhodnou terapii, na kterou můžete do CADAS docházet. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Ptáte se, jestli je možné, že Vaše potíže zmizí. Na to bohužel nedokážu dát spolehlivou odpověď. Je dost možné, že časem, pokud abstinenci udržíte, se postupně samovolně vytratí. Stejně tak je ale možné, že by bez konzultací a terapie pokračovaly dál, nebo se dokonce ve vypjatějších situacích mohly prohlubovat, a dál rozvíjet. To i v případě, že byste žádné drogy neužíval.
Kontakt:
Specializované ambulantní služby CADAS Sananim
Spálená 12
110 00 Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída, 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu)
Telefon: +420 222 924 245
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Užitečné Vám může být i nahlédnout na tyto weby:
http://www.koncimshulenim.cz/
http://marihuana.web-zdarma.cz/
Zde odkaz na možnost online léčby, ta se ale spíše týká těch, kteří potížemi, podobnými Vašim, netrpí:
http://www.koncimshulenim.cz/online-lecba/
Budeme rádi, když dáte vědět, jak se Vaše situace vyvíjí.
Přeji Vám vše dobré, ať jste co nejdřív v pořádku, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.