sestra bere drogy
naty
Dobře den , sestra bere drogy , prerusila školu s tím ze půjde pracovat , vždycky tvrdi, ze si našla práci a pokaždé to zkrachuje , doma už i ukradla zlato ,půjčuje si všude mozne penize . Něco priznala , chvíli byla v pohodě , ale ted už to začalo znova. Co máme dělat s rodiči ? Poradite kam se mame obrátit ? A je nějaká šance ji přemluvit at se jde léčit ? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je dobře, že píšete, využít odbornou pomoc je rozumné.
Šance je vždycky, ale nikdy nelze přesně odhadnout, kdy ten zlom přijde. Někdy může být motivace dost náročný a dlouhodobý proces. Doporučuji, aby se rodiče obrátili na specializovanou poradnu pro rodinné příslušníky a tam vše co je zapotřebí probrali osobně. Kontakt uvedu níže.
Pokud je Vám Praha vzdálená, lze se obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele návykových látek, poskytují také poradenské služby rodinám závislých osob. V obou případech jde o bezplatné služby. Pokud byste nevěděli kam se u Vás obrátit, můžete napsat znovu a uvést lokalitu, rádi Vám vhodné zařízení vyhledáme a doporučíme. Nebo se můžete podívat zde: www.drogy-info.cz - v rubrice mapa pomoci zadat kraj, město a druh (Kontaktní centrum).
Než se na první konzultaci objednáte, můžete si zatím prostudovat tyto základní obecné informace: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: Po až Pá 9,00-19,00
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat.
Více informací naleznete zde:http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK