hypnogen
paja
Dobry den,mam dlouhodoby problem s naduzivanim Hypnogenu.Priblizne 10 tablet denne.Na tuto hodnotu jsem se dostala po dvou letech uzivani.Jaka forma detoxu by pro me byla nejlepsi a kde? dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nadužívání hypnotik je závažný problém. Při vzniku závislosti je náhlé ukončení léčby doprovázeno abstinenčními příznaky (bolest hlavy, svalová slabost, extrémní úzkost a napětí, neklid, zmatenost a podrážděnost, křeče). Z tohoto důvodu je nutné, aby léčba závislosti probíhala pod lékařským dohledem.
Netuším, jakou formou jste si tento lék obstarávala, pokud Vám jej předepisoval lékař, nejlépe vše konzultovat přímo s ním a s ním se dohodnout na vysazení léku nebo na vhodné záměně medikace. Pokud jste si lék sháněla jinak, napište znovu a uveďte prosím, odkud jste. Pokusíme se Vás nasměrovat na specializovaného lékaře, který se touto oblastí zabývá.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK