jak dlouho pusobi marihuana?
pomocprosim
Chtela bych se zeptat. Nikdy drive jsem marihuanu moc neuzivala a ted o vikendu jsme meli gram. Mela jsem hrozny stav, motala se mi hlava, ztracela jsem pojem o okoli a vsechno vnimala zpomalene mimo to ze jsem mela velke deprese. Uz jsou to dva dny a me se stale mota hlava a mam zavrate. Chtela jaem se zeptat jestli to muze stale souviset s marihuanou nebo jestli to muze souviset s tlakem ci mym velkym nedostatkem zeleza a mam - li navstivit lekare. Moc dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Na dálku nelze moc posoudit závažnost a přesně určit co může být příčinou somatických potíží. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití THC vyvolat různé potíže a jejich příznaky mohou být přítomny i v řádu několika dní, v některých případech i déle.
Nicméně nic nezkazíte tím, když se obrátíte na ambulantní zařízení v Liberci a tam o svých stavech pohovoříte. Doporučuji už nic nekonzumovat, potíže by se mohli zhoršit. Toto zařízení poskytuje své služby bezplatně.
Ambulantní poradenství - Centrum ambulantních služeb ADVAITA
Rumunská 14/6
Liberec 6
Tel: 482 750 607
E-mail: cas@advaitaliberec.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Eva Kopecká
Provozní doba:
Po 13-20 h (po 18. hodině pouze pro objednané)
Út-Čt 10.00-20.00 h (po 18. hodině pouze pro objednané)
Pá 10.00-17.00 hodin
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/program-ambulantniho-poradenstvi/
Zatím se mějte hezky, přeji, aby Vám bylo brzy lépe. Pro příště se podobným experimentům raději vyhněte.
S pozdravem MK