Drogy
Jana
Dobrý den užívám drogy ale nepravidelně píchám si tak jednou dvakrát za týden a miulý týden mě přisla pozvánka na kolonoskopii ptala jsem se a 8 hodin před zákrokem se nesmí pít jíst a kouřit myslíte že se kolonoskopií pozná že clovek uziva drogy dekuji vam za odpoved

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
u standardních vyšetření většinou lékaři nezkoumají, zda užíváte drogy nebo ne. Přijít by na to mohli, kdyby Vám udělali test na přítomnost stop po užívání drog. To se ale s největší pravděpodobností nestane. Píšete, že užíváte drogy injekčně 2 x do týdne. Určitě víte, že injekční aplikace je tou nejvíce rizikovou formou jak si drogy do těla vpravit. To, že se provalí, že drogy berete není jediným rizikem, které jejich braní sebou nese. Kdybyste měla chuť nějak svoje užívání řešit, tak budu rád, když znovu napíšete.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan