jak dlouho pusobi marihuana?
pomocprosim
Dobry den chtela bych se zeptat. Nikdy jsem moc nehulila ale v nedeli jsem mela s pritelem cisty gram marihuany a mela jsem strasny stav, schizy , motani hlavy ztraceni v prostoru. Uz je to dva dny a ja stale mam zavrate a mota se mi hlava. Sotva muzu chodit. Mam velky nedostatek zeleza tak se chci optat jestli na me muze marihuana stale pusobit nebo to muze byt od neceho jineho a mam - li navstivit lekare. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Asi nedopatřením jste svůj dotaz zadala 2x - Váš dotaz je již odpovězen pod kódem číslo 354572. Pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Přeji, ať se Vám brzo uleví, MK
Kopie:
Na dálku nelze moc posoudit závažnost a přesně určit co může být příčinou somatických potíží. U disponovaných jedinců může i jednorázové užití THC vyvolat různé potíže a jejich příznaky mohou být přítomny i v řádu několika dní, v některých případech i déle.
Nicméně nic nezkazíte tím, když se obrátíte na ambulantní zařízení v Liberci a tam o svých stavech pohovoříte. Doporučuji už nic nekonzumovat, potíže by se mohli zhoršit. Toto zařízení poskytuje své služby bezplatně.
Ambulantní poradenství - Centrum ambulantních služeb ADVAITA
Rumunská 14/6
Liberec 6
Tel: 482 750 607
E-mail: cas@advaitaliberec.cz
WWW stránky: www.advaitaliberec.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Eva Kopecká
Provozní doba:
Po 13-20 h (po 18. hodině pouze pro objednané)
Út-Čt 10.00-20.00 h (po 18. hodině pouze pro objednané)
Pá 10.00-17.00 hodin
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/program-ambulantniho-poradenstvi/
Zatím se mějte hezky, přeji, aby Vám bylo brzy lépe. Pro příště se podobným experimentům raději vyhněte.
S pozdravem MK