syn snacha pervitin a dítě
pajka
Dobrý den
syn bere pervitin, asi 5 let neúspěšně se pokušel asi dvakrát přestat, nyní se mu a jeho přítelkyni rovněž drogově závislé narodilo dítě. Oba vydrží bez pervitinu třeba i 3 měsíce, ale jak se jim dostanou do rukou peníze dobrá vůle je ta tam nemůžou si pomoct. Protože oba nepracují,, bydlí u nás vystačili si s málem, cigaretky sem tam mařena. Nyní co se jim narodila holčička začali dostávat rodičovské dávky nasadili vysoký level, berou dokud mají za co. Přátelská atmosféra je ta tam, nastoupila vulgarita, nadávky, opovrhování s náma, zakázali nám se s maličkou stýkat. Veškeré podmínky co jsme si stanovali, které se týkali společného bydlení a naší pomoci nedoržují. Vystěhovat se také nehodlají, syn je agresivní,vulgární, vše nám dává za vinu, manžela dokonce napadl poté co jim přinesl kojeneckou vodu, když viděl že dělají malé \\nutrilon z vody z vodovodu. Má utkvělou představu že jim malou chceme sebrat... což teda nehrozí, jsem už přeci jen babička a nevím jestli bych v sobě našla energii na to vychovávat další dítě, a ještě zápolit s těmito dvěma fetáky co máme doma. Zároven si uvědomuju že takto tu situaci nechat nemůžu. Vím že oni bez jídla vydrží ale co ta malá? zatím pro ni nutrilon nakoupený mají, je čistá, napapaná.. ..to vždycky omrknu..takže tady je ta hranice mého váhání zda na ně nezavolám sociálku.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Chápu, že to je složitá situace, těžké rozhodování a velmi citlivá událost. Také si umím představit, jak je to náročné a vyčerpávající. Pokud byste měla zájem, můžete se osobně obrátit na naši specializovanou poradnu pro rodiče a další kroky konzultovat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM  z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:   rodice@sananim.cz
Provozní doba: pondělí až pátek 9.00 - 19.00 hod. (nutno se předem objednat)
Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně. Poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil.
MK