canabis
Pájka
Dobrý den.
Užívala jsem nitrožilně pervitin,nyní již desátým rokem zdatně abstinuji.Před skoro 5ti lety jsme se přestěhovali do Prahy a já začla hojně kouřit kanabis.Je toho až moc a já najednou jsem v tom až po krk a nevím kudy dál.Jsem unavená z toho věčného boje sama se sebou.Neumím si pomoc sama proto prosím vás o radu kontakt cokoliv co mě nasměruje.Moc vám děkuji a zdravím Pájka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Pájko.
Vůbec se nemusíte stydět, je dobře, že jste napsala. Přiznat si problém a chtít ho řešit není jednoduché, chce to notnou dávku odvahy a Vy jste jí teď prokázala. Také to není žádná ostuda, naopak, velmi zodpovědný postoj k sobě samé. Deset let neužívat pervitin je také chvályhodné.
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení (kontakt níže) a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohla využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM z. ú.
Janovského 26, Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete všechny informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv. Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem MK