lecba
Vacli
Jsem z ústí nad labem, je mi 22let a chtěl bych co nejdřív nastoupit na lečbu ale bylo mi řečeno že lečba drogově závislých se je placená

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jsem ráda, že jste se znovu ozval.
Ano, léčbu je zapotřebí uhradit, ale lze to zařídit pomocí dávek hmotné nouze (příspěvek na živobytí a doplatek na bydlení).
Uvádíte, že jste z Ústí nad Labem. Mohl byste využít léčby v terapeutické komunitě White Light, viz odkaz: http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita/pijem-klient.html
Pokud by pro Vás nebylo obtížné dohodnout si osobní schůzku a dorazit na ní (ne pod vlivem drogy), můžete se na telefonním čísle 724 041 331 domluvit na konzultaci, kde byste se mohl informovat o tom jak postupovat a jak vše zařídit.
Zatím se mějte hezky. Přeji, ať se Vám podaří vše brzy a úspěšně dohodnout. Budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo. Také přeji, aby Vám Vaše odhodlání vydrželo a dostatek sil!
S pozdravem MK