Léčba
Vacli
Chtěl bych se zeptat,sem vyučenej byl sem zaměstnán ale táhne se semnou už 6 let metanfetamin ted momentálně nemám kde bydlet sem bez práce a už si nevim rady a chtěl bych stim konečně přestat furt to samý dokola děkuji moc krát předem za pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jestli jsem Váš dotaz pochopila správně, máte zájem nastoupit léčbu (?). Pokud ano, bylo nejrozumnější obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog (bývají ve větších městech) a tam se podrobněji informovat o možnostech, které byste mohl využít a co je proto potřeba udělat. Pokud by Váš zájem i nadále trval, pracovníci K-centra by Vám pomohli vše zařídit.
Netuším, kde žijete. Můžete se podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat okres, město a druh (Kontaktní centrum) a vybrat to, které Vám bude dostupností vyhovovat.
Pokud jste z Prahy, můžete navštívit naše zařízení:
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, můžete i o víkendu a nemusíte se objednávat.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Vstupem do K-centra se ničím nezavazujete, můžete se pouze přijít informovat a poradit, pak se rozhodnout. Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně a lze jich využívat i zcela anonymně. Nemusíte se tedy ničeho obávat.
Držím palce, přeji dostatek sil a budu ráda, když dáte vědět, jak se vše dál vyvíjí. Pokud byste potřeboval pomoci s vyhledáním jiného kontaktu, neváhejte napsat.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK