marihuana v opilosti
držka
Dobrý den, mám za sebou jeden velmi nepříjemný až hrůzný zážitek, který si vůbec nepamatuji ale byl mi popsán mými blýzkými přáteli, kteří u toho byli. Pila jsem alkohol od panáka vodky přes rum(toho bylo více) až po víno a asi šampanské a potom co jsem byla už opilá jsem užila trávu. Byla jsem dost opilá a mimo a pak jsem se začala chovat velmi znepokojivě, prý jsem říkala že něco vidím ale že nevím co,brečela jsem, chvíli jsem řvala pak se zas smála a měla jsem nepřítomný pohled,svíjela jsem se, ruce trochu v křeči,kopala jsem jako bych se chtela bránit a hlavně jsem mluvila kraviny v angličtině (jediný jazyk který taknějak umim a učim se) a opakovala třeba jedno slovo,dokola, pak jsem jakoby upadla do bezvedomi a po chvili se probrala a zas se chovala takhle hrozně. Prý to trvalo cca 2 hodiny možná víc. Své blízké jsem dost viděsila. Nikdy se mi nic podobného nestalo. Netrpím žádnými psychickými problemy ani neužívám antidepresiva nebo neco na psaychiku, vím jen že mám nižší tlak a jsem omdlívací typ, mám zkušenosti s tim že se mi po marihuaně udělalo nevolno a že jsem i omdlela. Marihuanu si dám málokdy cca 1 za měsíc pak třeba dlouho ne,nevyhledávám jí ale když je možnost tak si zahulím,ale s alkoholem jsem to snad jestě neskombinovala. Proto jsem se chtěla zeptat jetli je tohle vubec možné? Prý jsem se chovala hrozně vyděšeně, pak jakobych byla vzteklá a pak se rozbrečela. Nevím jestli si mam zajít někam k doktorovi, když se mi nikdy nic podobného nestalo. Děkuji za jakoukoliv odpověď!

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
kombinace alkoholu a marihuany muže být pro člověka nebezpečná. Obě tyto látky při společné konzumaci stimulují svůj účinek a je celkem jednoduché se jimi předávkovat. Pokud jsem to pochopil správně, tak jste užila marihuanu potom, jak jste zkonzumovala celkem dost velké množství alkoholu. Věřím, že to co popisujete, nemohlo být pro Vás příjemné a mohla jste tím i vyděsit své okolí. To co jste zažila, byla silná opilost, kterou když jste zkombinovala s účinky marihuany tak to mělo za následek ztrátu kontroly nad tím, co děláte a rozhodila jste si i emoční prožívání. Myslím, že jste nebyla rozhodně první, komu se to stalo. Tím to ale nechci vůbec zlehčovat. Do budoucna si zkuste případnou kombinaci těchto dvou látek promyslet, dost pravděpodobně byste mohla zažít něco podobného. S největší pravděpodobností nebudete podobné potíže do budoucna zažívat ve střízlivém stavu. Proto je možná ještě brzo uvažovat nad vyhledáním odborné pomoci. Kdybyste do budoucna pociťovala, že Vás tento zážitek nějak poznačil, případně byste například začala kouřit marihuanu nebo pít alkohol v množství, ve kterém byste to pociťovala jako problém, tak určitě znovu napište. Přeji ať Vám na tento zážitek zůstane jenom nepříjemná vzpomínka a ať Vás už podobný stav vícekrát nepotká.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan