drogovy test od policajtu
Bruno
Dobrý den,
Asi před 3tydnama mě zastavili policajti a davali mi drogovi test vysel mi tam pozitivni amfetatim copiko neberu ale asi pred 2,5 mesicem sem byl zaparit a vzal sem si ecko jedno a od te doby nic. No tak jsem snema jel snema na krev a rekl jsem jim ze sem 4 dny predtim zkouril s kamosema 2 jointy. A ted mi doslo z brnenske nemocnice ze mam zaplatit nejakou sumu za to ze mi to vyslo pozitivni.
Myslite ze to ecko me mohlo nejak ovlivnit po taky dobe?
Nebo myslite ze ta trava me taky mohla ovlivnit po 4 dnech? Cekam ted nez mi dojde od policajtu at se dostavim a rekniu mi co a jak ale zajima me vas nazor protoze mechci prijit o ridicak.. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
extáze by v testu rozhodně pozitivní vyjít neměla. Ale THC klidně ano, záleží  na tom, jak častý jste kuřák. Pokud jste tedy THC přiznal, je dost pravděpodobné, že ho policie zadala do laboratoře a vyšlo pozitivní. Z výsledků laboratorního testu by ale také mělo být dost jasně patrné, že už jste nebyl pod akutním vlivem drogy, že neměla vliv na Vaše řízení. To znamená, že ŘP by Vám měli vrátit. S platbou to bývá trochu problém, záleží mimo jiné, kdo je uveden v protokolu jako žadatel o laboratoř. Rozhodně se na to dobře vyptejte, proč to máte platit Vy, ale už jsem se setkala i s naprosto jasnými případy, kdy se nepodařilo platbě vyhnout, pokud tedy nechtěl člověk postupovat dál k soudu nebo něčemu podobnému.