JAK SI BÝT JIST...
ACH JO
TÍM, ŽE NAŠE DÍTĚ BERE DROGY?
DOBRÝ VEČER, JE DOST PRAVDĚPODOBNÉ, ŽE NAŠE DCERA BERE DROGY.. ZPĚTNĚ SI UVĚDOMUJEME JEJÍ POSTUPNÝ PROPAD - NEZÁJEM O ŠKOLU (NEUDĚLALA ANI NAPODRUHÉ MATURITNÍ ZKOUŠKU Z JAZYKA), JEJÍ UZAVÍRÁNÍ SE PŘED SVĚTEM, VELKÉ VÝKYVY NÁLAD,NEGATIVNÍ PŘÍSTUP K ŽIVOTU, PONOCOVÁNÍ A NÁSLEDNÉ VYSPÁVÁNÍ DO OBĚDA,DROBNÉ KRÁDEŽE PENĚZ, SNAHU VYMEZIT SE ODLIŠNÝM VZEZŘENÍM (BAREVNÁ HLAVA, ROZTAHOVÁKY, DREDY, TETOVÁNÍ), VEŘEJNÉ OBHAJOVÁNÍ MARIHUANY, VÁHOVÝ ÚBYTEK PŘI NADVÁZE,VÍKENDY TRÁVENÉ ČASTO MIMO DOMOV...dává to dohromady nějakou výpověd? ZAPOCHYBOVALA JSEM A TAJNĚ JI VLEZLA DO VĚCÍ A NAŠLA NEPOUŽITÉ INJEKČNÍ JEHLY BEZ DALŠÍHO..JAK S NÍ HOVOŘIT? MYSLÍME SI, ŽE UŽÍVÁ JEN OBČAS, URČITĚ VŠECHNO POPŘE A NEBUDE OCHOTNÁ SI VŮBEC PŘIPUSTIT, ŽE MÁ PROBLÉM, NATOŽ ABY S TÍM SAMA NĚCO DĚLALA..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji navštívit nějaké zařízení specializující se na oblast drogové problematiky a více v osobním kontaktu probrat všechna Vaše podezření a postřehy. Pokud by se opravdu jednalo o užívání drog, můžete se pak v osobním kontaktu lépe poradit o dalším vhodném postupu.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče. Veškeré poradenské služby nabízí tato poradna bezplatně a nezávazně. Objednat na konzultaci se můžete na níže uvedených telefonních číslech. Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dopravní dostupnosti, vyhledáme Vám jiné zařízení s ohledem na lokalitu.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro rodiče, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00).
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se hezky, v případě potřeby neváhejte zase naspat.
S pozdravem MK