asi se zblaznim
Porek
ahoj jsem uživatel marihuany,teda dřívější..cca 1 rok.Po těch stavech co sem ted dostal za sebou 2x sem s tím okamžitě přestal.No abych se dostal k tomuto problemu.Bylo to nevinné pokouřeníčko trávy s kámošem jako sme to dělavali často.Jenže co se dostavilo..vysoký krevní tlak.Jakoby škuby rukou(ve skutečnosti se nehybali.)pocit jako bych ruce němel nebo tak něco,brnění nohou,sucho v ustech..byla mi zima.Přitom model nebyl špatný,Kámoš byl uplně v pohodě.Měsic to bylo v klidu tak sem si řekl že to zkusim jeste jednou.Uplně stejná situace s rozdílem že tento stav se dostavil po jednom šluku..OPAKUJI po jednom šluku.Kámoš zase v pohodě.Jinak mám tep v pohodě.Testy na srdce po tomto sem prodělal ukazalo se že ho mám zdravé,krevní testy provedeny také.nic nezjištěno.Absták sem nemel.Jenže ted se dostavame do problemu pohyby rukou zustali,občasné brnění nohou.mívám taky dost rozšířené zorničky jestli na to hraje roli.Také mě dost často bolí zada tak jestli to marihuana jeste víc nepozila,nemužou to být i plíce?stím by se ale asi nespojovali ruce a srdce co mi divně buší,teda zdá se mi to v realitě mám klidě i 135/75 což neni tak hrozné.V tomto stavu co prodělavam sem asi 2-3 měsice a podle mého už thc v tukách nemám..tak v čem je problem? myslíte že bych měl vše říct doktorum i přesto že se rodiče zblazní?..nedají se nějak rodiče obejít a doktor mi pomohl mě samotnému.?díky předem za jakekoliv rady:)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
S ohledem na Váš nízký věk (skrytá poznámka) se obávám, že rodiče asi moc obejít nejdou.
Chápu, že je asi hodně těžké, se rodičům svěřit. Pokud máte stavy, se kterými si už sám nevíte rady, a trápí Vás, by bylo rozumné je začít řešit se specializovaným lékařem.
Pokud je Vám dostupná Praha, mohou se rodiče obrátit na naši Poradnu pro rodiče, kontakt viz odkaz: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zde kontakt na ambulantní zařízení specializující se na problematiku psychických potíží v souvislosti s užíváním nelegálních drog: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Držím palce, ať vše dobře dopadne. Pokud budete potřebovat, zase napište. Hodně sil!
S pozdravem MK