konopi pred detmi
Zzzz
Prosim o informaci, jestli sušení, baleni a kouření marihuany v přítomnosti 5leteho ditete a to přímo matkou a jejim přítelem je normalni a nebo se muze jednat o trestny čin.Jsem bbabička ditete a mam o jeho vývoj velkou starost. Predem dekuji za oodpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Úplně trestný čin to asi není, ale v pořádku to také není. Chápu, že máte o vnouče obavy a chcete pro něj to nejlepší.
Pokud jde o drogy v souvislosti s malými dětmi, je to vždy velmi citlivá záležitost. Rozhodně by bylo rozumné vše více a konkrétněji probrat v osobním kontaktu a probrat možnosti, které by mohli vést ke zlepšení situace. Například motivovat matku dítěte, aby zvážila, zda její současný životní styl je slučitelný s výchovou dítěte a zda by byla ochotna něco na svém životě změnit.
Netuším, kde žijete. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit naše specializované zařízení zaměřené na rodinné příslušníky uživatelů drog, mohla byste zde v osobním kontaktu bezplatně zkonzultovat a poradit se jak vhodně postupovat dál.
Poradna pro rodiče, SANANIM z. ú.
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527 (objednání předem)
Email:        rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9.00 - 19.00
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte v blízkosti. Pokusíme se Vám vyhledat jiné zařízení, kde byste se mohla o všem co je třeba poradit.
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby napište.
S pozdravem MK