marihuana a halucinace
vigivigi
Hezký den,
dočetl jsem se, že užívání marihuany s sebou nepřináši velká rizika, bohužel si troufám tvrdit, že mám odlišnou zkušenost. Je to asi měsíc co jsme se s kamarádem rozhodli vyzkoušet konopné mléko. Od té doby na tuhle hrůznou zkušenost nemohu zapomenout. Bližší příznaky píši ve skryté poznámce. Zajímá mě, jak je vůbec možné, že i obyčejná marianka u mě vyvolala halucinace a tento velmi nepříjemný zážitek, který doufám už nikdy nezažiji
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
O žádné droze nelze říct, že je bezpečná. Drogy jsou nebezpečné vždy. Není podstatné do jaké skupiny se ,,řadí", zda mezi lehké nebo tvrdé. Halucinace po užití konopných drog nejsou neobvyklé.
To co jste uvedl a co jste prožil, se bohužel může i po ,,pouhé" marihuaně také stát. Na drogách (a je jedno na jakých) se člověk může cítit dobře, ale také zároveň hodně špatně. Dokonce i jednorázové užití marihuany může vyvolat u disponovaných jedinců velmi vážné psychické potíže, které se pak zdlouhavě léčí. Bohužel, nelze moc dopředu odhadnout na koho, jak a kdy zapůsobí.
Vhledem ke způsobu podání (v tomto případě v mléce) nelze moc dobře odhadnout dávka kterou konzumující do svého organismu ve finále dostane. Sám jste uvedl, že jste dávku mnohonásobně navýšil. Možná i to mělo vliv na průběh Vašeho prožitku. Nicméně, nejde ale zaručit, že by se Vám něco obdobného třeba nestalo, i kdybyste marihuany užil méně.
Děkujeme za Váš příspěvek a podělení se o své zážitky. Doufám, že se cítíte už dobře a nepříjemný stav zcela odezněl (?).
Pokud by se vracel nebo setrvával, bylo by vhodné obrátit se na specializovaného lékaře (kontakty případně můžeme doporučit).
Mějte se hezky a dalším konzumacím se určitě vyhněte.
S pozdravem MK