berou
zero
Přistěhovali jsme se do Brna nedaleko Cejlu. Oknem na městský pozemek den co den vidíme cikány, kteří si píchaji (zhruba po pul hodině). Děti to sledují, je to mistecko kam se nevodi ani psi vyvencit. Jak se mám zachovat?? Pochopil bych, pokud o tom město ví a má je pod kontrolou. Nemám s tím zásadně problém. Proto píši vám a ne městu. Prosím o názor.
S pozdravem
J. D.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vaše jméno a příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Chápu, že tento pohled z okna příjemný není. Uvádíte, že městu psát nechcete. Přitom byste asi rád situaci nějak řešil. Obávám se, že s tím Vám ale pomoc moc nemůžeme.
Buďto se můžete zkusit obrátit na terénní pracovníky nebo na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog přímo v Brně a zmapovat možnosti, které by se případně dali/nedali dělat.  Možná jde o uživatele, se kterými spolupracují, třeba by se dalo vše vyřešit domluvou.
Terénní práce, Společnost Podané ruce, o. p. s.
Vídeňská 3
Brno
Telefon: 543210802, 776377734
Jiří Valnoha, DSW, DiS.
http://www.podaneruce.cz
Kontaktní centrum, Společnost Podané ruce, o. p. s.
Vídeňská 3
Brno
Telefon: 543249343, 775889919 (objednání poradenství)
Mgr. Petr Blažek
http://www.podaneruce.cz
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem MK