Reaguji na zdejší odpověď od Armit Sen
Vladko
Armit Sen,nechcete tu doufám veřejně tvrdit,že občasný uživatel konopí(i když i ta má jistě svá rizika) je to samí,jako uživatel opijátů,nebo ještě hůř benzodiazepanů či ňákých podobných klepek? Mám tomu já a ostatní čtenáři rozumět tak,že když si dám párkrát za měsíc mařenu a párkrát za rok extázi užiju si to,nepůsobí mi to žádné problémi,a ani nemám potřebu si to dávat častěji,tak proč si rovnou nedat nosem herák,přibalit si do hulení priskiřici z makovic,nebo si třeba přes net nesehnat a nenalepit fentaniloví náplasti,když je to v podstatě to samí,nebo dokonce bezpečnější?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je mi to vážně moc líto, ale s největší pravděpodobností jde o nějaké nedorozumění, což nebývá v této formě komunikace neobvyklé. Tato písemná forma bez dalších aspektů komunikace jako je intonace hlasu, neverbální projevy atd. plus možnost se ihned doptat na to čemu není rozuměno nebo si ověřit zda bylo porozuměno, mohou nedorozumění vyvolat.
Možná může mít závislost jako taková v širším obecném pojetí společné prvky, které může pociťovat stejně uživatel marihuany, stejně tak konzument něčeho jiného. Nicméně, nemám dojem, že by se kolega vyjádřil tak, jak píšete.
Stačí to takto?
Za tým poradny MK