červený obličej
Jiří
Dobrý den, můj syn je na drogach 5 let. Je to sociální připad, má bludy, určenou psychozu. Lečit se nechce. Chci sr zeptat,před asi měsicem celý zcervenal v obliceji, krk,uši a má to už i na prsou. K lekari jít nechce. Nevím o co by se mohlo jednat..

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Je mi to moc líto, ale zdravotní potíže jdou opravdu velmi těžce řešit přes internet a bez toho, aby dotyčnou osobu neviděl lékař.
Uvádíte, že syn je uživatelem drog a k lékaři jít nechce. Můžete mu doporučit, aby navštívil Kontaktní centrum pro uživatele drog. Tyto centra bývají ve všech větších městech, v mnohých případech tam pracuje i zdravotní personál a pracovníci K-centra mají všeobecný přehled o problémech spojených s užíváním drog. Mohou mu tedy poradit, bez toho, aniž by se musel léčit. Kontaktní centra se dají využít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání. Veškeré služby jsou bezplatné a lze jich využívat i zcela anonymně. Syn se tedy může poradit a nemusí se prokazovat žádným průkazem, ani OP ani kartičkou pojišťovny.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, může se syn obrátit na naše K-centrum, kontakt níže:
Kontaktní centrum SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více informací zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zdali žijete někde jinde, můžete buď napsat znovu a my Vám kontakt vyhledáme, postačí uvést, jaká města máte v dosahu. Nebo se můžete podívat do databáze zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, město, druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, tak zase napište.
S pozdravem MK