pomoc
Denisa
Dobrý den.Mám podezření,že můj syn 23let užívá pervitin.podle příznaků-probdělé noci-pak opak přílišná spavost,nechuť k jídlu,nezájem o nic a nikoho,kožní defekty- rozškrábání,nezájem o hygienu.nechuť o čemkoli hovořit.Jak mu mohu pomoci?prosím o radu,bojím se aby nebylo pozdě.Děkuji.Bydlíme v Severočeském kraji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nejrozumnější by bylo osobní poradenství, kde byste měla více potřebného prostoru pohovořit o svých podezřeních a poradila se jak vhodně postupovat dál. Zařízení pracující s uživateli drog nabízí mimo jiné i poradenské služby pro rodinné příslušníky, bezplatně a nezávazně. Doporučuji se na nějaké obrátit.
Severočeský kraj je obsáhlá oblast. Mohla byste prosím více upřesnit, jaká větší města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás konkrétněji nasměrovat na odbornou pomoc.
Nebo se sama můžete podívat do databáze kontaktů zde: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Nežli se objednáte, můžete prozatím prostudovat základní obecné informace pro rodiče, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Pokud by něco v přílohách nebylo jasné, klidně napište znovu, v případě potřeby kontaktu také.
S pozdravem MK