Drogový test MET Instant-View
Lůca
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat na drogový test MET Instant-View, zajímalo by mě jak moc je tenhle test spolehlivý? Protože moje máma mi jednou za čas dává pouze tento typ testu a i když jsem už čistá, test ukáže pozitivní výsledek, jak je to možné? Prosím poraďte, jsem z toho velice nešťastná protože mamce to nijak nedokážu když se test projeví jako pozitivní.
Děkuji za odpověď
Lůca

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lůco.
Tyto a jemu obdobné screeningové testy na vyšetření z moči se sice běžně používají, ale zcela 100% nejsou. Jsou to pouze testy orientační a jsou používány především pro snadné použití a rychlý výsledek. Zcela přesné jsou pouze rozbory provedené laboratoří, což je ale v porovnání s orientačními testy o něco dražší záležitost (detekce jedné látky cca 480,-).
Leckdy může orientační test prokázat falešnou pozitivitu např. užíváním nějakých léků (neužíváte nějaké?).
Test v laboratoři umí toto rozlišit. Samotný test z moči může být zavádějící a třeba například pro právní účely je zapotřebí výsledek testu ověřovat i pomocí dalších přesnějších laboratorních metod i z krve.
Netuším, jak jste dlouho čistá, co Vám testy za látku v moči prokazují, pokud budete mít chuť, napište více - můžete využít skryté poznámky, která není součástí veřejného webu (je zobrazena pouze pisateli a pracovníkům poradny).
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK