uz nemuzu dal
malinka
Zdravim, je mi 20 a totalne zkazeny zivot... Byla jsem tyrana v 5 letech, zneuzivanaod 12-15 sikanovana ve skole pocas celych 9 let skolni dochazky, utikala jsem z domu, pak prisli psych. potize-deprese jiz od 12 let, lehka forma poruchy prijmu potravy, sebeposkozovani a nekolik pokusu o sebevrazdu. Nedavno jsem zacala nadmerne pit a uzivat marihuanu, ale jsem na hrane se zakonem, bojim se odneti svobody, myslim, ze by bylo nejlepsi utect z tohto zivota... Kdyby jen vedela, jaka davka je smrtelna , napr u nas je dostupny pervitin i kdyz jsem to nemela je vetsi pravdepodobnost smrti, ne? Vazim kolem 55 kilo, 160 cm srdce atd zdrave, jatra-pred rokem jsem umirala na selhavani a pul roku byla na diete a lecich... Ja chci umrit, ale nechci zazit fyzickou bolest ktera doprovazi umirani-cekam, ze zaspim a uz se neprobudim, nebo by bylo lepsi do sebe cpat nejake leky na spani a poradne silne abych tenhle zasranej zivot ,,zaspala\" ? Napr neuroly ale ja je kombinuju s marihuanou a taky se budim uz s uzkostmi a porad me trese, taky pocituju buseni srdce ale to je asi taky uzkost...nekdy uvazuju ze si dam neuroly a ,,bačku\" rovnou nalacno protoze ja se dokazu najist az kolem 10 a vstavam mezi 8-9 a ten cas mezi cistou hlavou, jidlem a ,,bačkou\" s neuroly je hrozny... Ja uz nechci takhle zit, ja dokonce asi nechci vubec zit, jen nevim, jestli mam pud sebezachovy jako kdyz jsem si privolala pomoc pri selhavani jater

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zřejmě nedopatřením jste svůj příspěvek zadala 2x. Dotaz vedený pod kódem č. 38 96 88 je již zodpovězený, pro jistotu odpověď kopíruji i sem. Doufám, že už Vám je trochu lépe, určitě se ozvěte, MK
Kopie odpovědi:
Asi chápete, že návod jak se zabít, Vám poskytnout nemůžeme. Umím si představit, že potom všem co jste byla nucena prožít a snášet, může být úzko a beznadějně. Ve 20ti sice můžete mít pocit, že Váš život je zkažený, ale nikde není psáno, že to takto musí být stále. Je Vám 20, možná jste prožila plno nepříjemných momentů, ale možná jste ještě neprožila vše, co život sám nabízí i z té druhé, lepší stránky. Myslím, že sama moc dobře víte, že nějaká naděje na lepší život je, sama uvádíte, že jste si zavolala pomoc, když Vám bylo fyzicky špatně, teď jste naspala sem... možná to je volání o pomoc, kterou potřebujete. Nebýt s Vaším trápením tak úplně sama.
Rozumné by bylo o všem co Vás tíží a trápí si popovídat. Nechcete mi napsat, odkud jste, třeba byste mohla navštívit nějaké naše zařízení nebo kolegy ze spřízněných organizací (?).
Nejenom, že byste získala podporu, ale třeba by se dal i konzultovat zmíněný problém se zákonem (naše organizace spolupracuje s bezplatnou právní poradnou ANO). Možná by stálo za to zjistit, co by se dalo případně udělat, jak postupovat, vše se dá řešit, ale je třeba začít.
Napište mi prosím znovu a uveďte, jaká města máte v dobré dostupnosti. Doporučíme Vám, kam byste si mohla zajít a požádat o pomoc. Pokud budete chtít, můžete využít i skryté poznámky (ta není uveřejněna na veřejném webu, nikdo ji tedy neuvidí), tam lze více rozepsat, o jaký problém se zákonem jde. A třeba i více informací o Vás. Pokusíme se něco vymyslet.
Neztrácejte naději a určitě se ozvěte. Věřím, že jde nalézt cesta jak vše začít postupně řešit k Vaší větší spokojenosti. Držím palce a přeji dostatek sil.
S pozdravem MK