Test na LSD
Looku
Zdravím mám dotaz ohledně testu na LSD najdou mi to v moči když to máma dá k doktorce a ta to pošle do laborky? a nejde to něják okašlat že by se doté moči něco nasypalo nebo tak něco?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
to záleží na jaké testování Vás lékařka pošle. Pokud Vás pošle na toxikologické vyšetření, pak ano, je možné že Vašem vzorku bude LSD nebo jeho metabolity nalezeny. Závisí ale na době užítí a odběru vzorku, záleží také na množství užité látky... Standardně se však při preventivních prohlídkách toxikologické vyšetření neprovádí, nicméně to neznamená, že vzorek nemůže být zaslán na vyšetření do toxikologické laboratoře - to záleží pouze na Vašich rodičích (pokud nejste plnopletý, což vzhledem k tomu, co píšete nelze předpokládat), resp. na Vaší ošetřující lékařce/lékaři.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec