rizeni pod vlivem thc
kobricka
Dobry den mam moc dulezity dotaz minuly tyden ve stredu cca kolem 12 hodiny jsem si dal MALE brcko a cca kolem 4 hodiny me chytla policie dala mi tester Drug Wipe 5 S a byl pozitivni cca kolem 6 hodiny jsem jel s nimi na krev a po nejake dobe me proustili.... 2. den jsem mel dostat pracovni smlovu a je k tomu potreba ridicsky prukaz ...jsem casty kurak marihuany a chtel jsem se zeptat zda li to nejde nejak obejit abych mohl dostat tu praci a nebo po pripade co mi hrozi ?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
pokud dobře chápu, jel jste autem cca 4 hodiny poté, co jste si zakouřil marihuanu, vyšel Vám pozitivní orientační test předložený policií a následně jste absolvoval odběr krve pro toxikologické vyšetření. Předpokládám, že Vám policisté zadrželi řidičský průkaz. Od užití marihuany do doby, než Vás chytla policie, uběhla dosti krátká doba, takže se patrně prokáže, že jste byl aktuálně pod vlivem drogy, což bude řešeno pravděpodobně jako přestupek. Dle informací z webu Právní poradny A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky, za řízení pod vlivem návykové látky hrozí řidiči ve správním řízení pokuta od 2 500 Kč do 20 000 Kč, zákaz řízení na 6 měsíců až 1 rok a ztráta 7 bodů.
Více na odkazu:
http://poradna.asociace.org/pravni-informace/rizeni-pod-vlivem/
Nevím, jak to dopadlo s podepsáním smlouvy a jak nyní situace ohledně Vašeho zaměstnání vypadá, nicméně obávám se, že v tuto chvíli nelze nic "obejít". Bylo by asi nejlepší, abyste se obrátil na Právní poradnu A. N. O. přímo, a věc s nimi konzultoval - poskytují bezplatné právní poradenství. Můžete se na ně obrátit telefonicky, e-mailem, případně si sjednat schůzku. Vysvětlili by Vám, co hrozí ve Vašem konkrétním případě, a jak nyní nejlépe postupovat.
Kontakty najdete zde:
http://poradna.asociace.org/kde-nas-najdete/
Přeji hodně štěstí.