Extaza
infdr
V piatok som užil extazu po prvy krat v zivote...nemal som vedomost ze by sa nemala miesat s alkoholom a uz som bol poriadne opity a unaveny, do toho som bol taky hlupy, ze ked som do 15 minut nic necitil, uzil som dalsiu. Po chvili som zacal stracat vedomie..pamatam si utrzky, viem ze som odpadol a mal som prevratene oci...co malo som vnimal a doviedli ma domov. mal som halucinacie, ked som zaspal zobudil som sa relativne ok, avsak uz su to 4 dni a ja sa stale citim ako na dojazdoch - cital som si cely internet, ale nepride mi normalne tak dlho sa citi nesvoj, dnes som mal dokonca tep 100x za minutu - skoro som odpadol, pred tym dni - zle sny, trhanie zo spanku, oblievalo ma teplo, zavraty, tlaky v hlave..dnes som ymslel ze to bude lepsie avsak zacinam sa bat o svoje zdravie. Neberiem drogy a bojim sa s tym komukolvek priznat..avsak bojim sa o svoj zivot..pomozte mi prosim

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
od Vašeho dotazu uplynulo už zase několik dní a tak doufám, že je Vám výrazně lépe. Příznaky, které popisujete jsou s největší pravděpodobností psychického původu -  jste ve stresu, unavený z takového zážitku, nevíte, co se s Vámi dělo. Nemyslím si, že by Vám hrozilo nějaké velké fyzické nebezpečí, pokud by ale potíže neustávaly, pak raději, než se stále stresovat, dojděte na kontrolu k lékaři. Pravděpodobně by Vás uklidnil. Když přiznáte svůj experiment, bude to přesnější, ale pokud by to bylo pro Vás nepřijatelné, může udělat základní vyšetření i bez toho.
Otázkou je, co to vůec bylo za "extázi", ale to už teď nezjistíte. Pro Vás je to ponaučení, že Vám takové experimenty nedělají dobře. Zkuste si teď přes Velikonoce odpočinout, vyhněte se velké psychické i fyzické zátěži, alkoholu, samozřejmě jakýmkoliv drogám. Uvidíte, že se stav upraví.