pomoc
eva
jak můžu jako matka pomoct dospělému synovi v léčbě -je krátce po detoxu v opavě? chtěl tam jít sám,sám navrhnul léčbu,jsem na něj sama,nemám žádné zkušenosti s takovým problémem, poradíte jak postupovat? děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Evo.
Je skvělé, že syn se rozhodl pro léčbu sám. To je vždy velmi cenné a nebývá to samozřejmostí.
Netuším, kde žijete a kam Vás nasměrovat. Např. v Praze máme specializovanou Poradnu pro rodiče, ale pokud se syn léčí v Opavě, s největší pravděpodobností je pro Vás Praha vzdálená.
Doporučuji se spojit přímo s PL Opava, s oddělením kde syn je a dohodnout se na formě spolupráce. Každé léčebné zařízení má svá pravidla. Zapojení rodinných příslušníků bývá přínosné, někdy zařízení umožňují i rodinnou terapii (společná sezení pod vedením psychoterapeuta).
http://www.pnopava.cz/node/21
Držím palce, ať vše dobře dopadne. Když budete mít chuť, můžete napsat, jak se synovi daří a jak se vše dál odvíjí.
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK