Pomoc
Simona
Dobry den, 6 měsíců užívám kokain skoro každy den většinou 1-2 gramy,chci prestat,nevim zda po tak krátké době užívání je potřeba vyhledat pomoc. Dekuji ze odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Skoncovat s kokainem je rozumné. Tážete se, zda je vhodné navštívit odbornou pomoc i po krátké době užívání. V případě užívání drog není zase až tak podstatné o jak dlouhou dobu jde, i když samozřejmě čím menší dobu člověk s drogou stráví, tím lépe. Leckdy i jednorázové experimenty mohou přivodit nemalé problémy v životě osoby, která drogu užije. Šest měsíců intenzivní konzumace sice závratně dlouhá doba není, ale mnohdy i takto ,,krátké" konzumace mohou v životě užívané osoby udělat dost paseky a způsobit řadu problémů. Obrátit se na pomoc je vhodné vždy, i v případě experimentů.
Netuším, kde žijete. Pokud uvedete, jaká města by pro Vás byla vhodná, tak Vám rádi doporučíme kontakty na zařízení.
Prozatím můžete prostudovat základní informace o užívané látce, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK