nevim jestly je pro me metadon to prave
petr
Dobry den ze vsech sil se snazim abstinovat a to stylem ze misto heroinu beru subotex a pervitin jsem za poslednich pet let mel asi 10krat ale stylem ze me to znicilo vic nez kdybych bral non stop(nadsazka) ted naposledy jsem prisel o praci kterou jsem hledal skoro dva roky ,mam treba pauzy i osm mesicu prosim poradte jak skoncit se subotexama je toho vic problemy se zaclenit ,komunikovat atd.ted je to poprve v zivote ze stim chci neco delat ja ,prosim kam se obratit nejlepe ambulatne jelikoz mam skoro deset let odsezyno a nechci opet byt nekde pod zamkem a hlavne mam nemocnou mamu o kterou se potrebuju starat dekuji za odpoved a nejaky kontakt

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Petře.
Oceňuji Vaše odhodlání. Také je velmi rozumné obrátit se na pomoc, když sám vidíte, že Vaše snaha sama o sobě nestačí.
Kontakty Vám velmi rádi poskytneme, ale neuvedl jste, kde žijete, tudíž nevíme kam Vás konkrétně nasměrovat.
Pokud je Vám dostupná Praha, můžete se obrátit na naše zařízení, viz kontakt a odkaz:
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená12 , Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Zdali žijete někde jinde, buďto napište znovu a uveďte, jaká větší města jsou pro Vás dobře dostupná, nebo se sám můžete podívat do databáze zde: www.drogy-info.cz (po zadání kraje, města a druhu) si můžete vyhledat zařízení ve Vaší lokalitě.
Přeji, ať Vám odhodlání vydrží. Doporučuji se s odbornou pomocí spojit co nejdříve.
Mějte se hezky, držte se!
S pozdravem MK