ext, buseni srdce
eira
Ahoj, prosim o radu.pred 1 mesicem jsem mela 1,5 ext, prubeh standardni, bez problemu, nasledujici tyden dle ocekavani - unava, ospalost (na ext tedy nijak negativni prubeh).tyden po ext jsem mela 1tbl Aulinu na bolest hlavy. po tydnu od ext se u mne zacalo projevovat silneji vnimane buseni srdce, tlak na hrudi, neustale svalove napeti, unava, ospalost, spatna koncentrace - vse pretrvava doted.je mozne, ze mi kombinace ext a Aulinu zpusobily tyto projevy, ktere trvaji takto dlouho? ke kteremu odbornikovi bych nela event. zajit? (je mi 30, pred 3 lety jsem skoncila s obcasnym uzivanim perv a ext, toto byl jakysi nestastny ulet) predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
O co se přesně jedná, bohužel, nejsme schopni takto přes internet, bez toho aniž by Vás vyšetřil lékař, schopni objektivně posoudit. Zdravotní potíže se touto formou internetového poradenství řeší velmi obtížně. Zdali za Vaše potíže může Aulin těžko říct. Může to být shodou okolností dalších vlivů, které se prostě třeba jen náhodně sešli. Také nelze podcenit skutečnost, že jste v minulosti drogy průběžně konzumovala a jednorázové užití extáze po nějaké době abstinence mohla tyto stavy vyvolat. Obávám se, že tímto způsobem zůstaneme pouze v rovině hypotéz.
Pokud nepříjemné somatické stavy setrvávají i nadále, bylo by jistě rozumnější, aby Vás viděl specializovaný lékař a konzultovala jste to s ním.
Neuvedla jste, odkud jste. Pokud je pro Vás Praha dostupnou, doporučuji obrátit se na kolegu/lékaře, který se na problematiku nelegálních drog a potíží s nimi specializuje. Můžete s ním tedy bez obav otevřeně probrat vše co se Vašich konzumací drog jak v minulosti tak teď týká.
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM z. ú.
Spálená12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
Kontaktní osoba: MUDr. Jakub Minařík
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dopravní dostupnosti. Pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Doporučuji už nic nekonzumovat (včetně alkoholu a THC). Další konzumace by vše mohlo umocnit.
Přeji, ať je Vám brzo lépe.
S pozdravem MK